Køb de bedste Dolce Gusto kapsler nu.

Oplev et bredt udvalg af smagsoplevelser på vores restaurant, hvor vi tilbyder en fortryllende menu inspireret af forskellige køkkener fra hele verden. Vores dygtige kokke sørger for at skabe unikke smagskombinationer, der vil forkæle dine smagsløg og efterlade dig med en uforglemmelig oplevelse. Vi serverer alt fra lækre appetitvækkere og friske salater til saftige steaks, delikate fiskeretter og eksotiske vegetarretter. Vores omfattende vinkort har et bredt udvalg af vine, der perfekt matcher vores retter og fuldender din madoplevelse. Så oplev en verden af smagsoplevelser hos os og lad os forkæle dig med udsøgte retter fra hele kloden.

Spar tid og penge med Dolce Gusto kapsler

Med Dolce Gusto kapsler får du hurtigt en kop kvalitetskaffe uden besværet med at male bønnerne selv. Ved at vælge kapsler kan du undgå spild, idet hver portion er præcist doseret til at lave den perfekte kop kaffe. Sammenlignet med køb af kaffe ude sparer du penge for hver kop, du brygger derhjemme med din Dolce Gusto maskine. For at spare tid på dit kaffekøb kan du nemt og bekvemt Køb Dolce Gusto kapsler her. Hjemmebrygget kaffe fra Dolce Gusto kapsler giver dig barista-kvalitet uden at bruge tid på en café.

Læs vores guide til at finde dine favoritsmage

Er du på jagt efter nye smage, men usikker på hvor du skal starte? Tag et kig på vores dybdegående guide, der vil lede dig igennem en verden af aromaer og smagsoplevelser. Mens du udforsker, vil du lære hvordan du kan identificere hvad du præcis leder efter i en smag. Ligesom når du søger efter det perfekte par strømper, kan du Find et stort udvalg af Hummel strømper her. Vores guide er designet til at hjælpe dig med at finde dine favoritsmage med lethed og nydelse.

Find de bedste tilbud og rabatter på Dolce Gusto kapsler

Find de bedste tilbud og rabatter på Dolce Gusto kapsler. Spar penge ved at holde øje med salg, tilbud og kampagner. Undersøg forskellige onlinebutikker for at finde de billigste priser. Tilmeld dig nyhedsbreve for at modtage eksklusive tilbud og rabatkoder. Sammenlign priser og anmeldelser for at finde de bedste kapsler til din Dolce Gusto-maskine.

Hvordan vælger du den rigtige styrke til din kaffe?

Når du vælger den rigtige styrke til din kaffe, bør du tage hensyn til din personlige præference. Hvis du foretrækker en mildere smag, kan du vælge en lysere ristningsgrad og mindre mængde kaffe pr. kop. Hvis du derimod foretrækker en stærkere smag, kan du vælge en mørkere ristningsgrad og øge mængden af kaffe pr. kop. Det er også vigtigt at justere kværnindstillingerne, da en finere kværning vil resultere i en mere intens smag, mens en grovere kværning vil give en mildere smag. Prøv dig frem ved at eksperimentere med forskellige kombinationer af kaffesorter, ristningsgrader og kværnindstillinger for at finde den perfekte styrke til din kaffe.

Prøv vores top 5 mest populære kaffesmage

Prøv vores top 5 mest populære kaffesmage tilgængelige på vores menu.
Smag på den bløde og delikate caramel latte, perfekt til dem med søde smagsløg.
Få et skud energi med vores intense og kraftfulde espresso, en favorit blandt kaffeelskere.
Oplev den klassiske og velafbalancerede smag af vores traditionelle filterkaffe.
Forkæl dig selv med den lækre chokolade mocha, der kombinerer kaffe og chokolade i en udsøgt blanding.
Slut af med vores friske og forfriskende vanilje iskaffe, perfekt til sommeren.

Gør din morgen lidt sjovere med en lækker kaffedrik

Gør din morgen lidt sjovere med en lækker kaffedrik. Eksperimentér med forskellige smagsvarianter som karamel, vanilje eller chokolade. Tilsæt en skefuld flødeskum og drys med kakaopulver for ekstra luksus. Prøv en morgenkaffe med et strejf af kanel eller lakrids for en spændende twist. Tag dig tid til at nyde din kaffedrik og start dagen på en behagelig note.

Få professionel rådgivning til at forbedre din kaffeoplevelse

Få professionel rådgivning til at forbedre din kaffeoplevelse. Vores eksperter kan hjælpe dig med at vælge den rigtige kaffebønne, kværnning og bryggemetode. Vi tilbyder også vejledning om vandtemperatur, trækketid og kaffeforhold. Du vil lære at forstå smagsnoter, aromaer og krop i kaffe. Brug vores rådgivning til at løfte din kaffeoplevelse til nye højder.

Gør din Dolce Gusto maskine til en alt-i-en kaffemaskine

Sørg for at maskinen er ren og klar til brug. Tilføj en genanvendelig kaffekapsel til din Dolce Gusto maskine. Bryg kaffe ved at tilføje din foretrukne formalet kaffe til kapslen. Tilføj mælk ved at bruge det indbyggede mælkeskummer i maskinen. Nyd din nybryggede alt-i-en kop kaffe med mælk.

Lær hvordan du vedligeholder og rengør dine Dolce Gusto kapsler

Lær hvordan du vedligeholder og rengør dine Dolce Gusto kapsler. En vigtig del af vedligeholdelsen er at rengøre kapslerne regelmæssigt for at fjerne eventuel ophobet kaffeolie og kafferester. Brug en fugtig klud eller svamp til at tørre ydersiden af kapslerne af for at fjerne støv eller pletter. Undgå at bruge skrappe rengøringsmidler, da de kan beskadige kapslernes overflade. Opbevar dine rengjorte kapsler et tørt sted og væk fra direkte sollys for at forlænge deres levetid.

Fjedre til trampolin – Sådan vælger du den rette til forskellige aldre
Tilføj smagfulde hindbærbuske til din have